8 Kasım 2010 Pazartesi

Bugün (dün) 7 Kasım. Benim için çok ama çok özel bir tarih. Tam 10 yıl önce bu dünyada bir insanın başına gelebilecek en güzel şey geldi başıma. “Oğlum” doğdu. Annelik hem çok güzeldi hem de çok zorJ Gerçi ben anne olduğumu ancak oğlum 6-7 aylık olunca anladım.   O zamana kadar hızlı bir trene binmiş gibi oraya buraya savrularak ve bebekle ilgili günlük rutinleri yerine getiren hipnotize olmuş bir yaratık gibiydimJ

Hayatınızda daha önce hiç yapmadığınız şeyleri sanki yıllardır yapıyormuşsunuz ve bu çok doğalmış gibi oluyor. Yani bana öyle olmuştuJ 3,5 kiloluk bir canlıyı yıkamak, uyutmak, emzirmek, oyalamak sanki hep yaptığınız bir işmiş gibi. Bebek hastaneden eve geldiğinde, bir hafta önce bibloların, cici örtülerin, dergilerin durduğu yerleri emzikler, biberonlar, omuz bezler, ağız bezleri, popo bezleri işgal ediveriyor. Sihirli bir el bütün ambiyansı değiştiriveriyorJ)  Ve Doğa bir şekilde sizi buna hazırlayıveriyorJ

6-7 aylıkken bir sabah ben onunla konuşurken oğlum kahkaha attı ve aşık aşık bana baktı. İşte o zaman onun gerçekten “annesi” olduğumu ve bundan sonra bütün isimlerimden ve lakaplarımdan arınıp “anne” olduğumu anladım :D Oysa sadece ona “sarı patates” demiştim o da kahkahayı patlattı. Sanırım başka bir hatun devreye girene kadar bana âşık olmaya devam edecek:))) Kendisi son derece karakterli bir bebekti bir espriye sadece bir kere gülerdiJ)) Aynı espriyi 2. kere yaparsan salakmışsın gibi bakardı:))) Anlayacağınız gibi çok gülen bir bebek değildiJ Sadece bazen ağzını yana doğru çarpıtarak bir gülücük atardı: D Her zaman güldüğü tek şey onu sırt üstü yatırıp hırpalıyor gibi yapmaktı. Hala “hırpa hırpaya” bayılıyorJ)) Hüzünlü şarkılardan ve müziklerden hala nefret ediyorJ))



Artık yavaş yavaş delikanlı oluyor galiba. Marketten dönerken ağır poşetleri ben taşırım diyor, ben hastalanınca kötü olursan haber ver diyorJ)), biraz dekolteyi fazla kaçırsam bu çok açık değil mi? diyor. Allah Allah koltuktaki 40 cm’lik yastığın üzerinde uyuyan minik bebek ne zaman adam oldu. Amaaaa,  90 yaşına da gelse benim küçük bebeğim olarak kalacak.

İyi ki doğdun, iyi ki varsın oğlum… Seni sevmiyorum, sana bayılıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder